Corona

Heb je kaarten gekocht voor een voorstelling of film die afgelast is?

Dan hebben wij inmiddels contact met je opgenomen, tenzij wij niet beschikken over je contactgegevens. Hebben we nog geen contact met je opgenomen hebben en heb je wel nog kaarten van ons liggen? Mail dan naar kassa@theaterroden.nl.

Veelgestelde vragen

Gaan jullie voorstellingen/films door?
Nee onze film- en theatervoorstellingen gaan niet door. Wij starten hopelijk in september weer met vertoningen. Voor de theatervoorstellingen zijn we druk bezig met het zoeken naar vervangende data in het najaar 2020.
De planning is nu dat in het najaar er weer (inter)nationaal films uitkomen en daarop zullen wij natuurlijk aanhaken met onze programmering.

Ik heb al kaarten gekocht voor één van de voorstellingen/films. Wat moet ik doen?
Onze medewerkers hebben contact met je opgenomen. Hebben we dit niet gedaan? Dan kan dat komen omdat we niet over (juiste) contactgegevens beschikken. Je kunt dan zelf contact met ons opnemen via kassa@theaterroden.nl.

Wij bieden een vervangende datum aan. Kun je op deze datum niet of lukt het ons niet een vervangende datum te vinden? Dan krijg je drie mogelijkheden om het aankoopbedrag terug te krijgen.

Ik heb al kaarten gekocht voor één van de voorstellingen/films tussen nu en 1 juni, kan ik die omruilen voor de voorstelling/film op een andere datum?

Lees hier de drie mogelijkheden die je hebt voor je kaarten.

Ik heb al kaarten gekocht voor één van de voorstellingen/films tussen nu en 1 juni, die wil ik doneren om jullie te steunen. Wat moet ik wel of niet doen en wie steun ik ermee?

Allereerst, wat lief dat je daaraan denkt, dat waarderen we enorm. Lees hier hoe dat werkt. Hiermee steun je ons als cinema en theater heel erg!

Maar wat het allerbeste helpt is dit: Als we straks weer open mogen zijn, kom dan kijken en neem mensen mee die niet regelmatig naar het theater gaan. Kom extra vaak, ga ook kijken naar onbekende namen en maak van ons theater je favoriete uitgaansgelegenheid.

Waar kan ik met overige vragen terecht?

Mail ons op kassa@theaterroden.nl we zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.