Kaartverkoop
Reguliere verkoop
Via onze website kun je 24/7 kaarten bestellen. Klik hier om naar het voorstellingsoverzicht te gaan. Online heb je een account nodig, waarmee je de gewenste kaarten kunt aanschaffen. Vanaf een uur voor aanvang van de voorstelling en op de reguliere openingstijden kun je ook terecht bij de kassa in het theater.
Online rekenen wij geen extra kosten voor e-tickets: de tickets kun je zelf printen of op je smartphone tonen bij de kaartcontrole. Indien je je kaarten per post wilt ontvangen zijn de kosten € 2,50 per verzending. Let op dat je je kaarten dan ruim op tijd bestelt. Zowel wij als de post, hebben tijd nodig om je bestelling te verwerken. Aan de kassa in ons theater worden geen transactiekosten gerekend en heb je je kaarten direct.
Reserveren, uiterlijk twee weken voorafgaand
Voor voorstellingen die later dan twee weken gepland staan, is het mogelijk om kaarten te reserveren. Wij hanteren dan € 2,50 reserveringskosten per bestelling. Voor voorstellingen die BINNEN twee weken plaatsvinden is reserveren NIET mogelijk.
Let op: Het is belangrijk dat je de gereserveerde kaarten binnen twee weken betaalt. Indien je je reservering niet tijdig afhaalt of betaalt, via de toegestuurde betaallink, vervalt deze na twee weken en komen de kaarten weer beschikbaar voor de verkoop.
Een reservering is pas geldig als wij deze per e-mail bevestigd hebben. Inspreken op onze voicemail of een verstuurde e-mail aan onze kassa, gelden niet als reservering.
Wijzigingen in je bestelling
Het is mogelijk om tot 7 dagen voor de voorstelling kaarten te retourneren. Je ontvangt van ons dan een tegoedbon voor het totaalbedrag, minus € 2,50 annuleringskosten per kaart. Je kunt je kaarten ook omruilen voor een andere voorstelling. Hiervoor brengen wij géén kosten in rekening.
Na de omruiltermijn kun je je kaarten niet meer retourneren, ook niet bij ziekte of slecht weer.
Verplaatsing of annulering
Mocht een voorstelling onverhoopt niet doorgaan of worden verplaatst naar een andere datum, dan brengen wij je daar zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Dit is alleen mogelijk wanneer wij over je (e-mail)adres en/of telefoonnummer beschikken. Wanneer je op de nieuwe datum verhinderd bent of wanneer de voorstelling is geannuleerd, worden je kaarten in zijn geheel gerestitueerd.
Tegoed en podiumcadeaukaarten
Het is mogelijk om online af te rekenen met Podiumcadeaukaarten en met Winsinghhof tegoed.
Toegankelijkheid
Het theater is toegankelijk voor rolstoelgebruikers en heeft een beperkt aantal rolstoelplekken in de zaal. Een rolstoelplek en een plek voor een begeleider kunnen gereserveerd worden door een mail te sturen naar kassa@theaterroden.nl. Andere wensen i.v.m. beperkingen kunnen ook van tevoren worden aangeven. Wij proberen aan alle wensen te voldoen. Het theater beschikt niet over een ringleiding.